Vi på utvecklingskontoret vill önska er alla en fantastisk sommarledighet!
Från 13 juli till 12 augusti kommer Utvecklingskontoret att vara på sommarledighet. Det betyder att vi inte kommer vara tillgängliga för samtal eller besök under den här perioden. Vi vill dock försäkra er om att vi kommer vara tillbaka i full kraft i augusti och redo att fortsätta vårt viktiga arbete tillsammans med er.
Vi önskar er alla en fantastisk sommar fylld av glädje, avkoppling och tid för allt det som ger ny energi!
Tack för att ni skapar ett rikare Halland. Ha en underbar sommar!
Kram utvecklingskontoret
